Sunday, June 26, 2011

opsss! sentap..

apa yg aku nk update arini pon tak ade idea lak.nk katekan cite tu banyak dr ari sabtu sampai la ari ahad.tapi aku bercampur dgn mud yang kurang best arini.member 1 pale cuti lak arini.tu yang mulut aku kurang aktif tu.mungkin aku bengang dengan seorang yg aku geram la.tu la kalu dah name mulut manusia ni ..memang tak pandai nak diam,kan2.

separuh keje aku dah aku setel kan,tinggal 1 lum setel sok la kot bukan aku pemalas huhuhu,kalau aku setel sume sok xde keje lak...huhuhuhu so kene pandai2 la.aku nk setel kan sebab aku nk cuti hehehehehe.harap2 cuti aku ambik ni leh la wat aku tenang n appy la.aku dah pening semak2 pale ni.

aku tak tahu la bangun pagi td nak datang keje cam aku ni rajin jer.tak tahu la pasal pe?sampai jer kat upis ni..muke aku cm ketat jer tah pe yang aku geram..(aku tahu pe yg aku tgh marah ni tp nk gtw kat sini cm tah la...).abaikan la..aku baik aku pikir ner nk pi jln2 nnti,lepaskan tekanan asyik pikir hal orang jer.last aku gak yang pening.lame2 jd myampah lak..

emmm..disebabkan aku setel keje yang tak berape siap ni..aku boring2 aku godek2 la pic aku ni..sume pic ni aku ambik kat upis hehehehe walaupon aku kira budak baru kat sini,aku tetap dgn perangai aku yang giler2.huhuhuhu aku kan giler lense...
bab kata orang bpegalaman bia kita appy kan diri kita datang tempat baru,sebab mesti kita rase kurang seronok..sebelum ni kat tempat lame memang best giler.
so aku cube ner yang mampu la...huhuhuhu

ni la dia..nampak appy kan diri ker taw memang appy?????

so terpakse la..appy kan diri...lame2 insyallah kita rase seronok...

0 comments: