Monday, June 27, 2011

Hari ni punye cerita....

macam ner aku nak mula cite ni....aku tak tahu la sejak2 ni aku giler2 jer x sudah..aku suke usik member3 upis...kdg2 mulut aku xde insurans jer kot de tsilap sory yo...member2 yg selalu aku usik tu...mungkin aku nk appykan diri aku kot so aku kene wat something la.sebab kate orang kita kene appy kan diri kita jikakalu kita rase ati kita kurang senang...

aku ni mungkin ada masalah kot,yang selalu aku pikir tapi aku wat tak tahu jer la..sebab aku ingat pesan ex bos aku masa kat rtm(dia ckp "anggap jer masalah ni cm anginn,sebab angin ni akn dtang lalu dan pergi.masalah x kan ilang selagi kita hidup cume kita lum jmpe jln pyelesaian tu..de jln nye")...sekarang dia dah pencen dah..rindu plak kat dia.sebab dulu dia la tempat aku mengadu pe yang wat diri aku x tenang.kadang2 aku xde pon gtw yang aku de mslah tp ex bos aku tu perasaan bila aku diam.sekarang dia pon dh pencen,aku pon dah keje kat tempat lain.bila aku pikir rindu plak suasana dulu kan.aku ni setiasa ceria.sejak2 masuk tahun ni ceria aku kurang ckit...huhuhuhu mungkin aku dah tuo kot..so bateri pon dah low la huhuhuhu

yang penting aku kene pkir diri aku dulu..la.klu dl aku duk pkir org je,last2 aku yg kene balik kan..sekarang aku xnk pedulik kan sape2 janji aku appy dgn org.org senang dgn aku cm tu gak aku senng dgn org..



appy kan diri kita dl,slum pe2 pon huhuhuhuhu

sekarang aku dah mls nk ambik port org kate kat aku ker?org bcite pasl aku ker?sebab aku taw bukan dia bg aku duit bl aku ssuh kan,bukan aku dpt dosa..kan kan kan.tu la manusia ni...mulut xleh nk tutup kan...lain la bisu cnfm2 memang xleh nk mgata pe2 kan. huhuhuhu

2 comments:

~SHiLA~ said...

okla tu ade membe nk posing².hehe

arejue said...

huhuhuhu..tu pon dia segan2 nsb de aku yg tahap giler x dpt di mendung lg..huhuhu