Monday, June 6, 2011

nak cerita pasal......!!!!!

huhuhuhu hari ni aku macam terfikir pasal KEKASIH GELAP atau dalam bahasa kasarnya Skandal..haik kenapa pulak aku tetiba bercerita pasal ni ek,mungkin la aku selalu tengok drama dalam tv atau drama depan mata kot.
mungkin la bagi orang tak boleh terima pasangan mereka ada kekasih gelap kan.sedangkan yang bercouple pun tak boleh terima pasagan mereka ada curang curang ni.bila pakai pekataan KEKASIH GELAP ni aku anggap yang dah wife  atau husband la..
klu  jenis..bercouple kurang sesuai pulak nk pakai perkataan tu.
Apa perasan kamu jika husband atau wife kamu ada KEKASIH GELAP?
wah soalan aku tak ingat ko..............
ok la aku jawab dulu la jika husband aku ada kekasih gelap..aku rase kan cam pandang dia BESAR KECIK jer..la.tp aku kene pikir gak la..kenapa husband tetiba leh ada KEKASIH GELAP..mungkin de silap kat wife jugak..
mak aiiii aku cite cam aku dah kawen jer kan...
insyallah aku harap la dapat husband jens terima aku seadanye la..huhuhuhu
tapi tu la org ckp langit tak selalu nya cerah kan..
so maka dengan tu jaga la pasangan masing2..yang penting serasi sume keje leh bertolak ansur.
tapi klu time bercouple asyik kene maki marah...tu bahaye...............
baik lupe kan jer dlm bahase kasar ckit TINGGALKAN jer.mungkin ada yang terbaik menunggu kamu diluar sana.
aku ckp ni cam ada pengalaman ckit2 la.tapi biasa la..bila nk tinggalkan ni..perkataan yang x leh nk blah "camner nk tinggal sb ati ni dah sayang sgt walaupon aku sllu kene marah kene maki"..tu sebab SAYANG LA TU.
sok pas kawen...kaki tangan sume naik kat badan wife kan..tetiba de jer STIKER kan kan kan..

so sendiri ingat sendiri pikir...daa...
p/s:renung2kan la....

0 comments: