Monday, October 21, 2013

Cerita pasal diri...yang...!!!!!

Game Over
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
apa yang aku nak ceritakan ni adakala melibatkan diri aku jugak(sedikit lahhh)
kadang aku tak faham setengah manusia ni nampak saja baik,alim, muka tu redha jer kalau keputusan tak berpihak pada dia. Rupanya dalam diam ada sikap tak puas hati berunsur dendam..
ni wa nak cakap sama lu ehh...wa tahu la wa tak alim warak cm tu beb..tapi wa belajar n terima kalau ni ketentuan tuhan,wa tak mintak pun nak berlaku semua ni.wa bukan macam lu asal sembang buka kitab sat persatu cerita pasal hukum.tang tu wa selut lu la.tapi kalau buka kitab hebat nape lu ade sikap macam tak boleh terima.

kita kene jugak ingat "kenapa semua ni berlaku kat aku " mesti terfikir macam tu kan.cuba imbas kembali silap datang dari mana a.k.a punca tu...yg menyebabkan semua ni berlaku kat lu beb.kalau la wa ni jahat bebenor wa rasa dari dulu orang dah bercakap "weii arejue tu jahat jgn kwn bahaye"

kita ni sebagai manusia lagi la tambah alim nya..fikir dulu sebelum kuar fakta konon nya..aku ni bla bla bla....
cermin diri dulu..punca dari siapa.kalau nak cakap "semua org nampak,semua org dah bagitahu akhirnya tuhan tunjuk"tuk mgetahuan wa tak pernah nak sembuyikan pon..wa jenis main redah kasi tunjuk jer..sebab wa tahu pe yg berlaku pada lu..punca dari diri lu sendiri.
lu boleh la cite kat org raih simpati sebab..orang nampak lu ni sian, baik ,alim..so pe lu cite kat orang mesti org percaye nye.tapi ingat org lu cite tu satu pihak dari lu nye mulut jer..beb.
wa tahu cerita lu..tapi wa diam..lu lupe ke kisah lu tahun 2008 nk wa gelak depan lu pe punca sebab sekarang..

entah lah..wa dah xde respek sama lu la..

nampak alim jer wa tahu...
fikir dulu sebelum kuar fakta yang agak bodo tu..

1 comments:

MyCherita said...

singgah sebentar.. ;-) ..cantik blog.. :-) jom tgk blog saya... tq...

http://thescreammer.blogspot.com/2013/09/perniagaan-online-dari-rumah.html