Thursday, July 14, 2011

cite pasal aku..

rasa cm dah lama aku tak update...aku tak tahu ape aku nak cerita dah kot atau aku busy la kot.aku rasa nak cerita pasal aku jer la..

ok la aku nk mula cerita ni...
jeng jeng....pasal sekarang aku rasa diri aku dah BERISI la..tak kan nk pakai pekataan GEMUK kan agak bisa jer bunyi tu kan..huhuhuhu.
awal tahun 2011 tu aku kurus gak la..ye la amal diet,hahahaha konon jer la tp kalu lapo melantak gak kan.tp kurus la ckit dari sekarang ni.orang senang ati yg jd kuat mkn kan.aku lak tbalik huhuhuhu susuh ati lak mkn banyak.nk kate mkn bnyk x gak la..mungkinnnnnnnnnn MKN pastu TUDO kot..heeheheheheh.skarang aku ok ckit br nk mula diet jadi ker kali ni aku amal kan diet kuangggg kuangggg.dula lain kat tempat keje aku de kwn same2 diet tu aku semangat tu.yang aku leh sedar aku dah berisi ni....
  1. orang tegur aku.."ajue nampak sekarang dah gemok la.."
  2. satu ari aku nk pi beli seluar sekali saiz yg aku pakai xmuat la
bila aku nk kuar aku pakai baju yg biase aku pakai rase cm ketat lak..biase kat lengan jer ketat ckit (memang lengan aku besar keturunan hehehe )
so sape yg bersalah kan aku la kot,bila dah jd cm ni ssh ati mkn pe fobia jer..tp mkn gak ckit kot aku masuk dlm mmpi la x dapt mkn pe aku nk kan.



2 comments:

-Sara- said...

ehehe..oklah tu jue, xpe jnji comel!

klo jue seopis ngn sara skang ni pon sara xleh joint gak nak diet..tgu pas beranak bru leh stat diet! hehe :D

arejue said...

tu la psl kan..skrang ni sorg2 usaha la..dl leh gak tahan bab mkn ni.skrang agak payah gak la