Wednesday, July 6, 2011

are'jue......

are'jue...hahhahahaha hari ini aku agak ok dari semalam la..malam tadi aku keluar tapi macam mud belum cantik lagi.tapi aku keluar jugak untuk cool kan kepale aku.
hahahaha..apa yang best aku pergi kat kg baru mkn chop n stek..di sebabkan aku tension dua pinggan aku order.sentap kawan aku wakakakaka.mungkin cara tu aku boleh cool..kot pastu biase la x habis la,then kat situ de org main gitar,wah best gak la layan kan smbil mkn smbil dgr org nyayi kan.pastu kwn aku pggil org yg main gitar tu nyayi 1 lagu yg aku suke la perhhh kemain kan.tq priend cm phm pe aku alami jer.hehehehehehee tp aku x de lak shoot mknan yg aku mkn segan lor...2 pinggan kan hehehe
are'jue....are'jue...are'jue

2 comments:

~SHiLA~ said...

ktne ade nyanyi² tu?aku bab aku mkn ade org nyanyi² ni aku suke.haha

arejue said...

amboi...kemain ko suke no..kat kg baru tu pe name kedai tu yg aku lemah bab2 igat ni.ala chikenchop sedap tu...mak aii kemain aku explain kan