Tuesday, May 3, 2011

hari kat upis....

disebabkan on9 facebook tak dapat juz blog jer leh so aku juz update jer.hari ni aku ada job sambung yang semalam nye,shoot orang kursus jer dah tak tahu nak shoot apa dah huhuhuhu.alang2 tu aku nak kenal kan la..member2 aku kat upis baru ni yang aku rapat ckit la..teman bergosip (x baik daaa...bgosip jer).

yang tengah tu lia..budak kontrak la..mude laie.yang sebolah tu orang nogori sedop bilo bsembang dengan akk ni namo nye,,,k zila..hehehehe suke gelak jer.tu la wat aku ok ckit datang keje sebab de kawan 1 kepala la...hehehehehehe.pic aku ofcoz la de gak hehehehe...interframe je kan.

kadang2 aku dah tak tahu pe aku nak membebalkan dah kat cini

2 comments:

nora airis said...

ewah-ewahhh...kemmain lagik ko eh..hihihi

arejue said...

hehhehehehehehe,,,biase la tu