Friday, January 7, 2011

ni jer yang ada....!

uit...huhuhuhu dari aku tak tahu nak buat apa...so aku terigat la kat adik adik aku ni.bila aku ingat boleh pulak tergelak sorang2 myb aku rindu diaorg kot..last aku balik kg awalmuharam br ni jer la..yang tahun baru ni aku lum jejak lagi kampung aku.myb aku bsedia sgt nk masuk kerja baru kot.

ni la adik aku n aku la...tp sorang lg adik laki aku,dia tu mmg ssh nk bgambar so bia la rahsia roman dio cmno ....!!!!

bila duk cite bak ni,aku trigat lak 18.01.11 ni aku dah start lapor diri tuk keje br.aku mmg appy tp dlm diam aku cm sedey lak nk tggl upis aku yang aku duk skrang ni..

ye la cm2 org aku knl ..tp best la.otoi aku buln 9 dh pencen msti orang br ambik tmpt dia..emmm menangis la sape dapt claim lambat sok kan2.

p/s:aku akn igt kat korang ,rupe nye jauh lg pjalanan hdp aku.....igt smpa last tingkat 5 jer!

2 comments:

-Sara- said...

hukhuk..sedeyyyyyyyyyy! huahuahua :P

arejue said...

huhuhuhuhu...taw xpe?